Sidrišče
Iskanje
NOVICE

Prikazano: 341 - 360 od 802 zapisov
Stran  <<   <   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   >   >>
30. 4. 2015, V želji do perfekcije
  Naša dekleta, fantje in kužki pridno vadijo na urejenem poligonu na Krvavcu o katerem smo že pisali. Sedaj nam je Marko Petek poslal nekaj odličnih fotografij. V Kamniku smo lahko veseli, da imamo zagnano ekipo gorskih reševalcev in reševalk, ki ves svoj prosti čas porabijo za treninge v želji do "perfekcije".

Vadbo in poligon je omogočil RTC Krvavec. Hvala in en "big like na FB".
26. 4. 2015, 51. turni smuk na Veliki planini
  Še osem dni nas loči od 1. maja, ko bomo bajtarji spet obujali stare običaje na Veliki planini.

51. tekmovanje bo kot vsako leto potekalo v Velikem stanu, s startom ob 11. uri.
24. 4. 2015, Kamniški gorski reševalci uredili poligon na Krvavcu
  23. 4. 2015: Matjaž Ravnikar in Lojze Jerman, člana društva GRS Kamnik sta na Krvavcu uredila snežni poligon za delo z reševalnimi psi.

Hvala RTC Krvavec za dovoljenje in podporo pri projektu.
24. 4. 2015, Helikopterska vaja za pridobitev Modula A
  V petek, 17. 4. 2015 smo se gorski reševalci društva GRS Kamnik zbrali Pri Jurju v Kamniški Bistrici z namenom pridobitve licence za uporabo helikopterja po Modulu A.
23. 4. 2015, Otrokom so še med kosilom in pri počitku žarele oči ...
  22. 4. 2015: Danes med  8.30 in 10.00 uro sva  Matjaž Ravnikar in Primož Trunk obiskala OŠ Pirniče, kjer sva otrokom dveh prvih razredov predstavila dejavnost gorskih reševalcev in dejavnost DGRS Kamnik.
20. 4. 2015, Dirka za sneto skiro
  Da se da narediti dobro dirko tudi v slabem vremenu, so dokazali organizatorji dirke za sneto skiro KD Calcit Kamnik. Kar nekaj tekmovalcev se je dirke, verjetno zaradi dežja in mraza, ustrašilo. Tako se je kljub 114 tekmovalcem v predprijavi, na progi preskusilo le 68 tekmovalcev.
15. 4. 2015, GRS Kamnik poskrbel za podmladek in prvo redno usposabljanje za pripravnike
  Društvo GRS Kamnik ves čas skrbi za podmladek. Tako smo pred kratkim v naše vrste sprejeli nove kandidate za pripravnike in s katerimi smo začeli sklop usposabljanj, ki so vsak četrtek na Perovem.
12. 4. 2015, Turist ni vedel kam
  URSZR: Ob 15.45 se je izgubil planinec (turist) na območju Dolskega grabna pod Veliko planino v občini Kamnik. Aktivirani so bili reševalci GRS Kamnik, ki so planinca (turista) našli in nepoškodovanega pospremili v dolino.

Pripis administratorja: Težko uporabimo besedo planinec, ker bi bilo krivično do nas vseh planincev. Bolj turist, verjetno še kaj več za kar se bom pa zadržal, da ne bo kdo užaljen.
30. 3. 2015, Volilni občni zbor Društva GRS Kamnik
  "Danes ponosno povem, da sem ponosen, da sem bil ta leta vaš predsednik. Verjamem in prepričan sem, da ste tudi vi ponosni, da ste kamniški reševalci in zelo veliko je razlogov, ki upravičujejo naš ponos. Poleg uspehov, ki jih v zadnjih letih ni bilo malo, bom omenil: Helena pod Presedlajem, Martin pod Skokom, Sandra v Skuti, Robi na Veliki planini ... Nisem naštel vseh, niti nimam tega namena. Vsem je skupno, da smo jim zagotovo rešili življenje. Na to smo lahko in moramo biti ponosni."
27. 3. 2015, Redni volilni občni zbor Društva Gorska reševalna služba Kamnik
  Popoldan se je podžupan Igor Žabi v imenu Občine Kamnik udeležil rednega volilnega občnega zbora Društva Gorska reševalna služba Kamnik.
24. 3. 2015, Z Vladimirjem Habjanom ob 110-letnici PD Litija
  Knjižnica Litija v torek, 24. marca 2014, gosti Vladimirja Habjana, slovenskega planinskega pisca, urednika Planinskega vestnika, novinarja in fotografa. Prireditev sodi v sklop praznovanj 110-letnice Planinskega društva Litija. Prijazno vabljeni!
15. 3. 2015, Urban Novak postal gorski reševalec
  Kamniški gorski reševalci ves čas skrbimo za podmladek, saj se zavedam, da bomo samo na takšen način ohranili kvaliteto reševalnega dela. Tako je v letošnjem letu izpite za gorskega reševalca z odliko opravil Urban Novak, ki ne samo da bo dober gorski reševalec ampak je tudi odličen alpinist.
12. 3. 2015, Opravičilo družbe Velika planina, d.o.o. gorskim reševalcem
  Po daljšem času smo s strani Velika planina, d.o.o. prejeli opravičilo direktorja Leona Kvedra, kot smo se že dogovorili na skupnem sestanku 13. 2. 2015. S tem smo gorski reševalci iz Kamnika pripravljeni na nadaljne pogovore v smeri varnosti za obiskovalce Velike planine.

5. 3. 2015, Med dobitniki priznanj Civilne zaščite tudi Kamničanke in Kamničani
  Ob mednarodnem dnevu Civilne zaščite, ki je 1. marca, je Štab Civilne Štab Civilne zaščite za Ljubljansko regijo z Upravo RS za zaščito in reševanje, Izpostavo Ljubljana, v sodelovanju z Mestno občino Ljubljana, včeraj v Festivalni dvorani Ljubljana pripravil osrednjo regijsko slovesnost s podelitvijo priznanj Civilne zaščite za leto 2015, med prejemniki priznanj pa so tudi Kamničani in Kamničanke.

Med dobitniki bronastega znaka tudi član Društva GRS Kamnik Matjaž Ravnikar.
22. 2. 2015, Reševalci ob petih zjutraj v iskalno akcijo
  Žurnal24: Gorski reševalci so se že peljali na intervencijo, ko se je pogrešani sam vrnil v kočo.
Dve minuti pred peto uro so na upravi za zaščito zabeležili klic, da se je na Veliki planini izgubila ena oseba.
19. 2. 2015, Pojasnilo k članku Vožnja z nihalko je varna – odziv družbe Velika planina d.o.o.
  Gorski reševalci nismo vajeni morebitna nesoglasja in probleme reševati preko medijev. Smo ljudje, ki nam beseda pomeni vse, resnica pa je za nas sveta.

Pred nekaj tedni je bil na spletni strani družbe Velika planina d.o.o. objavljen odgovor na članek Je vožnja z nihalko na Veliko planino sploh še varna? z naslovom Vožnja z nihalko je varna - odziv družbe Velika planina d.o.o. V odgovoru je zapisanih kar nekaj neresnic ter zavajajočih in žaljivih navedb na račun Društva GRS Kamnik.
8. 2. 2015, Pomoč turistom na Veliki planini
  Tehnična in druga pomoč, 8. 2. 2015, 16:18: Ob 16.18 je bila GRS Kamnik zaprošena za pomoč turistom na Veliki planini. Spremstvo pohodnikov od Zelenega roba do Kranjskega Raka v občini Kamnik. Ena oseba je bila z vozilom GRS prepeljana na kamniško urgenco.
3. 2. 2015, Gorski reševalci vabijo k preventivnim tečajem
  RTV4: Nesreče so se dogajale tudi takim, za katere ne bi pričakovali, da se jim bodo. Prav zato gorski reševalci opozarjajo, da gore niso nikoli popolnoma varne. Še zlasti so nevarne zaradi človeškega precenjevanja, zmot in neznanja.

1. 2. 2015, Pozimi v gore le z znanjem in dobro opremo
  Čas igra izjemno pomembno vlogo: Za marsikoga so gore najlepše pozimi, žal pa so takrat precej bolj zahtevne in tudi nevarne. Letos so gorski reševalci že večkrat hiteli na pomoč ponesrečencem, žal pa ne le neizkušenim in slabo opremljenim.

31. 1. 2015, Velika nevarnost proženja snežnih plazov
  Vsem obiskovalcem gora sporočamo, da je v gorah 4. stopnja nevarnosti proženja snežnih plazov po 5 stopenjski evropski lestvici. Samo na področju Kamniških Alp smo tekom dneva naredili kar nekaj preizkusov snežne odeje po norveški in ECT metodi. Obe sta pokazali na zdrs snežnih plasti že ob manjši obremenitvi.