Sidrišče
Iskanje
NOVICE

Prikazano: 81 - 100 od 802 zapisov
Stran  <<   <   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
17. 6. 2019, Morda res nismo najboljši kolesarji, smo pa Kamničani vsekakor dober team, kaj dober, vrhunski
  Od 14. do 15. junija 2019 je potekal 26. Pohod razuma, volje in moči - Brajnikov memorial 2019. Tekmovanje velja za eno najtežjih športnih preizkušenj pripadnikov vseh varnostnih struktur v Sloveniji: Policije, Slovenske vojske, Uprave RS za zaščito in reševanje in gorskih reševalcev. Poteka v spomin na pokojnega policista, gorskega reševalca in gornika Mitjo Brajnika, ki je življenje izgubil v tragični nesreči ob usposabljanju gorskih reševalcev na Okrešlju 10. junija 1997.
20. 5. 2019, V petek smo mu te sanje podarili ...
  "Lahko ponoviš, napačne koordinate so" zahrešči po radijski postaji. Srečo si zapisuje na list papirja - N46 19,370 E14 35,414. SmartLokator ne gre čez, ker ni signala. Najdemo nahrbtnik, nekoliko kasneje se javi Vlado, ki je našel rumeno majico. Marko SZ s psom prečesava teren. Kar dva izgubljena in pogrešana, že od včeraj. 77 letni moški s hudo obliko demence in mlajši turist, ki je po dobri večerji šel od Jurja proti Brstnikom po planinski poti in ni prišel do Berdnika.

14. 5. 2019, Čez Rigelj v dolino ali kako sta oče in sin dobila še en rojstni dan
  V nedeljo, 12. maja 2019, je v Kamniku potekala že 22. ponovitev gorsko-kolesarskega krosa, kjer smo bili, kot že nekaj let doslej, prisotni kamniški gorski reševalci. Že zjutraj smo vedeli, da bo zanimivo, saj je bilo vreme tako kot v prejšnjih dneh deževno in je tako poskrbelo za blatno in drsečo progo. Ko je zjutraj Šerki določil nekaj reševalcev, ki bi v primeru intervencije odšli s tekme, smo se zasmejali in se spraševali, kdo bi v takšnem vremenu sploh hodil po hribih. A kot pravijo, se lahko zarečenega kruha največ poje.
11. 5. 2019, Spominski pohod na Menino planino
  Lep dan je bil za spomine, ...
16. 4. 2019, Janez Petrič (1958-2019)

Sporočamo žalostno vest, da nas je zapustil naš dolgoletni član GRS Kamnik in prijatelj Janez Petrič.
Od njega se bomo poslovili v soboto, 20. aprila 2019, ob 15. uri na pokopališču v Zgornjem Tuhinju.
14. 4. 2019, Volilni občni zbor DGRS Kamnik 2019
  V četrtek, 28. marca 2019, ob 19. uri je v novih prostorih društva na Fužinah 74 potekal volilni občni zbor Društva Gorske reševalne službe Kamnik, ...
13. 4. 2019, Skupna tura na Stellkopf
  Na enem od zadnjih sestankov GRS društva Kamnik je padla ideja za skupno turo in konec februarja smo jo tudi uresničili.
8. 4. 2019, Vabilo na dobrodelni koncert za Društvo GRS Kamnik
  Ponedeljek, 8. 4. 2019: Spoštovani ljubitelji gora, planinke in planinci, novinarke in novinarji, vsi, ki nam pomagate, ne samo pri promociji dobrodelnega koncerta, ampak tudi pri opozarjanju države o sistemski rešitvi prostorske problematike in financiranja gorskega reševanja, se Vam gorski reševalci iz Kamnika iskreno zahvaljujemo za podporo in pomoč. Sporočamo vam, da nam je z vašo pomočjo uspelo napolniti četrtkov dobrodelni koncert in zasesti vsa razpoložljiva mesta. Zato je beseda HVALA premalo.

Še vedno pa Vas prosimo za nadaljnjo podporo, ker se ne bomo predali in si želimo sistemskih rešitev, dolgoročnih in v korist vseh državljanov, saj takrat, ko pride do nesreče v gorah, posledice čuti poškodovani in pomoči potreben posameznik.

Še vedno imamo odprt poseben račun za donacije in SMS donacije

Iskreni HVALA.

Smo skupina entuziastov, katero so leta 1922 poimenovali Gorska reševalna služba. Nismo služba, smo prostovoljci, ki se večkrat v gore podamo v najslabših razmerah - ponoči, v najhujših nalivih, mrazu ... in vse z namenom, da pomagamo planincem, ki potrebujejo pomoč, ker so poškodovani, prestrašeni ali pa njihovo življenje visi na nitki ...

1. 4. 2019, SPOROČILO ZA MEDIJE - Mi se ne predamo vse dokler ponesrečenec ni v varni zdravniški oskrbi
  Spoštovane novinarke in novinarji! Zgodovina gorskega reševanja na Kamniškem je dolga in bogata in bi že za kratek oris potrebovali kar nekaj strani, o njej so se pisale knjige, pa vendarle ostaja še veliko nespisanih poglavij.

Žal pa smo se, kljub številnim prebedenim nočem, skrbi naših najbližjih, ko smo se skozi zgodovino časa različnih generacij odpravljali na pomoč ljudem v stiski, tokrat sami znašli v težavah, ki nam jih pomagajo reševati dobri ljudje. Ostali smo namreč brez osnove za reševanje - strehe nad glavo. Zgodba je dolga, kot je dolga brada Kralja Matjaža, ki spi pod Peco. Prostori nad Veterino Kamnik, kjer smo bili dolga leta najemniki, so se prodali in čez noč smo ostali brez strehe nad glavo. Država Slovenija pa nima sistemske in zakonodajne ureditve za gorske reševalce, ki bi nam v občini zagotavljali tudi trajno prostorsko ureditev. Kamniški gorski reševalci smo bili prvi, ki smo problematiko medijsko izpostavili in nanjo opozarjali tudi širšo javnost in prvi, ki smo jo začeli na svojo pest tudi urejati, čeprav enake težave pestijo tudi nekatera druga društva.

1. 4. 2019, Srčen prispevek za gorske reševalce iz Kamnika
  Kljub številnim prebedenim nočem, skrbi naših najbližjih, ko smo se skozi zgodovino časa različnih generacij odpravljali na pomoč ljudem v stiski, smo se tokrat sami znašli v težavah, ki nam jih pomagajo reševati dobri ljudje. Ostali smo namreč brez osnove za reševanje; strehe nad glavo.

Zgodba je dolga, kot je dolga brada Kralja Matjaža, ki spi pod Peco in le z Vašo pomočjo in manjšim prispevkom v obliki SMS donacije nam bo uspelo, da si bomo zagotovili ustrezne pogoje za kvalitetno reševanje v gorah.

Člani društva GRS Kamnik se vam iskreno zahvaljujemo.
12. 3. 2019, Prostovoljci med nami
  Slovenska gorska reševalna služba je vrhunska, čeprav je sestavljena le iz prostovoljcev, pojasni Simon Kurinčič, gorski reševalec, ki se v steno za ponesrečencem odpravi tudi ponoči...
23. 2. 2019, Polaganje poda v kontejner
  Kontejner ima lepšo podobo, zaenkrat le od znotraj.
16. 2. 2019, Vaja zimske tehnike reševanja pod Kamniškim sedlom 2019
  V soboto, 16. februarja 2019, smo člani DGRS Kamnik obnavljali znanje štafetnega spusta na zasneženi strmini pod Kamniškim sedlom.
13. 2. 2019, Varneje v gore - dereze vs. derezice
  Pravilna raba besed in izrazoslovje sta pomembna tudi v gorništvu. V reklamah in objavah na spletu se zadnje čase pojavlja beseda dereze tudi za tako imenovane derezice, snežne ali ledne verige. Ni problem, do trenutka, ko se zaradi tega začnejo dogajati nesreče.
12. 2. 2019, Nov gorski reševalec med nami
  Naš pripravnik Dejan Kuserbanj je v soboto, 8. februarja 2019, uspešno opravil še izpit iz zimske tehnike reševanja na Zelenici in postal gorski reševalec DGRS Kamnik. Čestitamo!
3. 2. 2019, Izgubljeni na Veliki planini
  V nedeljo, 27. januarja 2019, popoldne smo dobili poziv predsednika društva, ...
31. 12. 2018, Intervencija med selitvijo v začasne kontejnerje
  Že 14 dni se člani trudimo z preureditvijo kontejnerjev in starih garaž v bivši smodnišnici...
28. 12. 2018, Varno na planinskih poteh vam želijo kamniški gorski reševalci ...
  V prihajajočem letu vam kamniški gorski reševalci želimo zdravja, sreče in varen korak.
28. 12. 2018, Razpis za Tečaj varnejše hoje v gore v zimskih razmerah
  Društvo gorska reševalna služba Kamnik, organizira Tečaj varnejše hoje v gore v zimskih razmerah, ki bo potekal 18. in 19. januarja 2019 na Mali planini.

Tečaj je primeren tako za popolne začetnike, kot tudi za izkušene, ki bi radi ponovili in obnovili svoje znanje.

Zbor udeležencev bo v petek, 18. 1. 2019, ob 17. uri v Domžalskem domu na Mali planini.
Zaradi omejenih možnosti nastanitve, se tečaja lahko udeleži največ petindvajset (25) oseb.

Prenočišče in prehrana bosta zagotovljena v Domžalskem domu na Mali planini.

13. 12. 2018, Srebrni znak Javne agencije Republike Slovenije za varnost prometa za DGRS Kamnik
  Društvo Gorska reševalna služba Kamnik je 28. novembra 2018, prejelo srebni znak Javne agencije Republike Slovenije za varnost prometa, saj aktivno deluje na področju vzgoje in izobraževanja otrok in mladino.